Pissmatch

Ja det var det, en riktig pissmatch!
Från min sida iaf.
Vart var orken? Adrenalinet? Orken, orken och orken igen?
Viljan fanns, det kan jag lova.
Men orken svek.
Det går inte att gå på lågkaloridiet och försöka vara på top :-(
+ att min kondition har tagit semester.
Pissigt arg var jag.
Hua.

Nu ska jag ladda fram till helgens match.
Om jag nu får spela.......

Galet ont i vaden har jag oxå. Den lyckades åstadkomma ett superenormt sendrag i bilen påvägen hem. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Aj aj aj. Ett såntdär, supersenddrag när man nästan ser stjärnor. Och ingen förvarning gav det heller... Vips, vart det lite bökigt i baksätet, men det släpte efter ett tag. Men det har nu lämnat en stel klump efter sig. Får tigerbalsamera det lite senare.

Behöver jag säga att det blev en förlust?

Kommentarer
Postat av: Hanna

inte konstigt med konditionen, du har ju varit sjuk en hel del..........

2010-03-19 @ 12:05:51
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hanna

jo jag vet vad du menar...



tyckte inte det var pinsamt för det fanns pengar, synd bara att han inte visste hur manb skulle göra med dem.. annars hade jag med velat försvínna... haha

2010-03-19 @ 14:24:56
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0