Mumsig veggopaj!

Jag måste dela med mig av världens godaste veggopaj.
Hade jag aldrig lärt känna Bea hade nog aldrig den här pajen uppfunnits ;-)
Den kom till i all hast av det jag hade hemma... Ibland blir det som godast när det bara kommer till en ;-D

Ursäkta receptet

Botten:
3dl mjöl
125g smör
3 msk vatten

Mojsa ihop botten och platta ut i formen.

Fyllningen:
Fördela ut skivade cocktailtomater,
några kuber hackad fryst spenat och en näve broccoli på pajdegen.

Blanda ihop 3 ägg, salt, peppar, 2-3 tsk pestorosso, en klick grädde och lite mjölk. Blanda väl! Häll över nyttigheterna. Toppa med ost.

Ugn 225grader i ca 20 min... Tills osten smält och pajen fått färg!

Servera med mumsig sallad till!

Så gott! Ni måste bara prova!


Kommentarer
Postat av: Bea

Gud så smarrigt det ser ut! Vilken tur att du träffat mig ;) kram!

2013-02-20 @ 21:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0