Step up

Ännu ett step-up pass á la Kristin- hurtbullen- hulken avklarat :-)

Jag kände mig inte riktigt hundra. Flåset var det inge fel på, men benhinnorna SKREK. Dax att inhandla andra skor. Skäms över att försöka hoppa runt i superplatta innebandyskor. Det är ju inga "upp-på-tå-skor" direkt. platt platt platt.

Alla ser så jäkla smidiga ut. Hopp och studs och extra hopp. Nån liiiiten ynka valk kanske man kan antyda. Då blir min tanke. Vad gör du här? Kom tillbaka när vi är i samma liga... innan jag kommer på att personen i fråga kankse bara är här för att denne tycker att det är kul. Då påminner jag mig själv om att jag är här just av den anledningen själv. Jag tycker det är superkul. Sen att man förhoppningsvis bränner lite fett är bara ett plus. :-)

Kan någon förklara för mig varför det hurtar i bäckenet och ljumskarna när jag hoppar och gör stora kliv? Min tanke är att det inte gått ihop ordentligt efter förlossningen.
Men HALLÅ, 2ÅR!??
Jäkla kropp att vara seg. Den kanske är förberädd på att nästa ska komma ut. Tänker att det är ingen idé att gå tillbaka, det kommer snart en plutt till. Men nej du kroppen. Om sisådär 2-3år.

Nästa träningspass blir imorgon, då vankas det innebandy för hela slanten. Onsdag ska Jonas till micke så där sprack mina gym planer. Torsdag är det innebandy igen och på lördag är det match. Satsar på att träna gym på söndag :-)

Kommentarer
Postat av: Micaela

Vad du är duktig! Hatar att vara förkyld =(

2009-02-09 @ 22:16:25
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är svårt att få allt o gå ihop :/ Kram kram

2009-02-10 @ 19:26:53
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Hille

såg att du kommenterat i min blogg. du måste kopiera länken och sätta den i ett nytt fönster av någon anledning då ska det funka. Puss

2009-02-11 @ 11:45:48
URL: http://hilleihovet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0