Nu är ni ju knäppa :-P

Måste kommentera två Anonyma inlägg ang. mitt inlägg, Uppdrag granskning.

Klart jag vill att det ska gå bra för hela laget. Det är ju no 1.
Jag är ju inte direkt själv på planen. Och utan er hade jag inte kunnat gjort mina mål :-P

Jag försöker bara peppa mig själv att försöka lira så bra som möjligt och sköta min uppgift upp på top :-)

Idag vettefasiken om jag egentligen skulle ställa upp på plan idag. MEN JAG VILL! Fick ju tillbaka förkylningen här i slutet på veckan *arg*
Men jag vill, jag vill, jag vill, jag vill... Jag å Kristin ska kriga på top!!
Watch out Rejsbo!

Kommentarer
Postat av: Lajsa

Haha ibland är du för envis för ditt eget bästa :-P

2009-02-14 @ 17:16:48
Postat av: Lott

HEJA LINA!!!!

GOO GIRL :0)

2009-02-15 @ 00:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0