Match igen

Idag är det match igen.
Mot Rimbo.
Dom ligger sist i serien och förlorar med makalösa poäng.
Det måste vi försöka tänka bort.
Vi ska åka dit och göra en bra match.
Eftersom att andra lag har fått väldigt mycket mål, till sin räkning, måste vi också satsa på att scora så mycket som möjligt. Kan ju bli så att det hänger på *pip*håret i slutet av serien och att målen då räknas.
Så det är bara att gå in med måååååååååål i sikte.
Det ska iaf jag göra :-)

Eftersom att jag numera spelar forward så hade blivit en hel del nya saker att tänka på + att jag har "nya" medspelare. Vårt spel blir bättre och bättre för varje match/träning.

Kom igen nu laget!
Kom till match spelsugna, så löser sig resten sen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till!

2008-11-02 @ 21:52:47
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0