Vill bara klargöra

Jag vill bara klargöra att jag varken har högt blodtryck, har strokeerfarenheter i släkten eller hjärtproblem eller migrän sedan tidigare. Jag är frisk som en nötkärna!
Stressad javisst... Småbarnsmamma, skiftarbete och närliggade trauma.

K a n ha med attacken att göra! MEN exkluderandet av kolhydrater lär ju ha med saken att göra då jag inte är ensam om dessa attacker och våran gemensamma nämnare är LCHF.

Just sayin!!

Folk gör vad dem vill! Vill bara säga att det inte är värt det när du ligger där på britsen helt utslagen. Det ÄR inte värt det!

Sen förresten... Ligger det vetenskapliga studier bakom påhittet om Ketos? Att kroppen befinner sig i ketos när den inte får tillräckligt med kolhydrater och den gör istället om fett till energi för hjärnan?!

Jag vet inte, det känns luddigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0