Le plan

Jag mår ok.
Tycker mig känna viss pulserande verksamhet just på högra sidan av huvudet emellanåt, som jag inte känner igen sedan tidigare. Jo det där lät just snyggt... Att min hjärna bara skulle ha viss aktivitet... Ha ha ha
Aja, bjuder på den!

Energin är så gott som tillbaka och kroppen känns återställd. Jag läste någonstans att man nu bör feeda hjärnan med kolhydrater för att den ska återhämta sig på bästa sätt... Det har jag gjort under helgen. Matat den riktigt ordentligt... Potatias, pasta, efterrätt och en och annan äppelpaj!

Sen blire back to bantning... Jag hade ju funderat ut det här så bra, det gick ju så bra! Men nej, bakslag! Såklart! Vad annars? Vad hade jag tänkt mig?
Miss Bakslag herself!

Jag har börjat med att blanda i lite ris i mitt blomkålsris... Äta nachos till tacosen osv. Lite kolhydrater... Men fortfarande inte som förr! :-)
Det blir min lilla egna diet så att säga! Ger den 2 månader... Om det inte funkar blire andra bullar!!!

Vad tror ni!?


Kommentarer
Postat av: Hille

Jag tycker du ska låta bli att hålla på med den här metoden överhuvudtaget. Nu låter jag som en riktig bf men jag säger det för jag bryr mig om dig! I vintras ströp jag allt godisätande i veckorna (om det inte var kalas eller så), promenerade i högt tempo 5 dagar i veckan. Jag åt en portion mat, tog aldrig om. Jag gick ner 7 kilo på tre månader. Sen fick jag problem med ryggen men det hör inte till historien. Men det jag vill säga är att jag är orolig för dig, jag hatar att sitta 50 mil bort och få reda på att du inte mår bra. Förra tisdagen var hemsk! Jaha nu bölar tant oxå. Jag är bara rädd om dig lina. Love you! Puss

2012-09-25 @ 19:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0