Tagen av en bok

Vilken Morsdag!
Vädret är kanon!
Och denna skapelse av Daniel Roos fick jag inslagen i ett paket dagen till ära.

Kommer ni ihåg han som gästspelade som konditor på Åtellet som jag skrev om?! Hans bok har jag nu fått i mina ägor att berika köksskåpet med (och mina bakkunskaper)

På förmiddagen har jag varit världens tråkigaste mamma. Har suttit och läst denna desserbok i nästintill två timmar. Boken ä är så väl skriven rakt igenom. Anton som älskar böcket satte sig i knät och ville gärna vara med och bläddra, slicka/ pussa på de vackra bildena. Det blev några brottningsmatcher och bestämda uppmaningar från båda håll. Men tillslut nöjde han sig med kaninboken istället.

Inte konstigt att boken tilltalar mig egentligen... foto och bakning i ett :-)
Åh tänk att det är en karl som åstadkommit detta! Vilka kreationer!! Nästan så att han blir uppsatt på min lista bara för det!
Ja det får han bli!

Danel Roos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0