Bakom mina solglasögon



B A R A fyra dagars pendling till Phs kvar nu... Nedräkningen har börjat!
Guuu vad jag kommer att uppskatta jobbet här i Norrtan efter det här ;-)
2h från dörr till dörr, tre olika bussar och man sitter urkasst!
Nä tacka vet jag benen att gå med, cykelns framfart eller fordonet på fyra hjul :-D
Buuu för bussen!

Varmt är det med... Och ska så förbli hela veckan :-) ska rota fram sommarskorna!
Hej sommarn!
Du är varmt välkommen!

"bakom mina solglasgon kan jag va mig själv"


Kommentarer
Postat av: hannah

Du har blivit en hejjare på flätoor hörrududu.. lär mig! ;) Mitt tålamod tar typ slut i höjd med att man letat fram en hårtoffs! :p

2012-05-24 @ 16:35:54
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0