Midsommardagen

Regn.
Midsommardagen i all sina ära.
Skönt att det var finväder igår iallafall.

Fick inte en sekund ledig igår så jag har inga bilder att bjuda på. Benen går som propellrar på lilleman, speciellt på öppna fält. Tänkte höra om faster Hannah kanske tog några i all hast?!

Att kunna hoppa studsmatta har lilleman lagt på meritlistan iallafall, så nu hoppar han mest hela tiden. På golvet, i soffan, på stolen och jaaa mest överallt. Ingen rast ingen ro.

Nu ska jag faktiskt slå till med en supertidig nattning av mig själv. Kan inte minnas när jag var såhär slut senast... Förlossningen?
Ha ha ha skämta...

Sängen! Här kommer jaaaag :-D



Kommentarer
Postat av: Anna

Tänk att det kan skilja så mycket på vädret från en dag till en annan. Jag ska dansa soldansen hela veckan så det blir fint väder till helgen :)

2012-06-23 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0