Förberedelser och jobb till 150%

Denna vecka är lite smått kaotisk.

Förberedelser inför bröllop i helgen. Där jag även är bjuden som gäst och inte bara fotograf ;-)
Jag ska fota förberedelser, porträtt, vigsel och gratulationerna efteråt. Sen lägger jag kameran åt sidan och blir Lina för hela slanten. Inte bara fotoLina ;-)

Jag jobbar 17-02 hela veckan, vilket gör att det inte blir något som helst pill på kvällstid med det som behövs göras.

Jag har även bröllopsbilder från förra helgen som ligger och väntar på att få bli arbetade med. Har hunnit igenom de flesta av dom bäst rankade. Men har några kvar.

Projektet Grinden på framsidan har stått i stitje alldeles för länge. Börjar bli pinsamt nu. Den måste fixas.

Mitt i alltihopa fyller J år och jag har lovat att baka...

Barnen ja... Stackars barn. Hur ska man få ihop allt???
Tur att det finns baraner som roar barnen iallafall ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Glöm inte att andas :) Jag börjar bli riktigt nervös nu, men samtidigt laddad på nå sätt ;) Kramar

2012-06-27 @ 08:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0