Big brother

Big brother is over and out!

Det var meningen att jag inte skulle följa den där skitdockusåpan.
Men det sket sig!

Stenhårt fastklistrad har man suttit där dag ut å dag in. Dumt var det, för sömnen blev lidande. Det sändes sent och barnen vaknar tidigt så det var en bäd kombination... Men jag tittade... Oj vad jag tittade!

Jag har gråtit av känslomässiga stormar och gråtit för att jag halvt skrattat ihjäl mig!
Huge Heffner festen med Joe och tjejerna i guldrummet bjöd på mest gapskratt och skrattårar. Jag låg och vred mig i i soffan :-D
Freeze veckan var nog värst gråtmässigt och när de fick möta sina anhöriga var inget av mina ögon torrt.

Det här med att lämna och kära återseenden får mitt hjärta att slå hårdare. Känslomässigt kaos typ!

Hanna W - är hon verkligen så veck som hon verkar? Eller spelar hon?
Sorgligt nog är det nog så som hon är.
Annika - stackars sate! Att hon plågar sig själv på det där viset.
Marcelo - är han for real? Jag förstår om han har det tufft när han visar sig ute nuför tiden. En karl som tänker med kulorna i alla lägen, må du förevigt vara singel!
Rodny - Da man! Not!
Amandus - Du känslosköna snubbe.

HANNA J - Vilken pingla! Är så glad att du vann!! Jag kan inte för allt i världen förstå hur du kan gå in i huset med barn på utsidan. Kommer aldrig kunna förlåta dig för det! MEN du är pengarna värd, det är du!! :-D

Har ni tittat?? :-D


Kommentarer
Postat av: Hille

Vi har oxå suttit som klistrade...tyvärr. Sämsta året någonsin. Fattar inte hur varken Marcelo eller Annika orkar. Inte nån av dom som är bättre än den andra. Hon är ju så blåögd så det ät synd om henne. Vad jag skrattade här om kvällen när hon sa till Hanna R att hon inte kunde få nånbättre ä Marcelo. Exakt huuuur dum i huvudet är bruden?:)

2012-06-04 @ 12:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0