Välbehövlig egendag

En dag baaara för mig själv.
När Jag bestämmer när Jag är hungrig, när Jag gör vad jag vill, när Jag går vart Jag vill...
Sånna dagar är lyx :-)

Efter massor av nattpass på raken är jag helt slut. Att vakna två- tre gånger per natt för mat, plus att lilleman vaknar vid fyra och bestämt sig för att det är morgon. MEN BARA när mamma ska ge mat. BARA DÅ! Han dricker upp vällingen i sängen sen ropar han ma-maa ma-maa... Jag har testat det mesta. Inget funkar, han ska upp!
Men när J ger honom flaskan somnar han om. ?
Skitjobbigt är det!
Det är ju jag som är hemma. Pappa jobbar.

Inatt tar J matningen och jag morgonen. Önskar jag fått sova, men då kommer jag ju aldrig iväg på mitt äventyr...

Städernas stad, Uppsala! Here I come!!


Kommentarer
Postat av: linnéa - fotoblogg

Jättefin blogg du har! :)

2012-01-11 @ 20:51:41
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/
Postat av: Nadia

Men GUD va hemskt!! Fy ! Va starka ni varit & va skönt att dom kom på vad det var. Det har varit det värsta med den här resan, att vi inte vetat vad det är eller haft namn på det.. Suck.

2012-01-12 @ 20:24:30
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0