Middagsdejt

I januari månad är det fler som fyller år!
Anna fick sig ett par nya örhängen...... eller inte...
Det är ju ett par ursöta snöflingor från Edblads, gjorda i pärlor. Jag föll pladask för dom och hoppas att Anna gjorde det också ;-)

Semlorna går åt i ett nafs, snart dags för degomgång 3... Hi hi

Idag blir det mys framför brasan här hemma... Ligger lite efter i städ och tvättschemat. Ska försöka komma ifatt idag där det tänkt. För till kvällen kommer Js familj på middag. J ska impa lite på sin mormor med köttfärslimpa. Gjord på älg.
Hejåhå.

 


Kommentarer
Postat av: N

Har du provat att göra semlorna glutenfria? Väldigt coola örhängen, får man fråga vart du hittade de?

2012-01-08 @ 15:24:12
Postat av: Anna

Tack för en mycket trevlig kväll och de fina "örhängena" :) Kram

2012-01-08 @ 19:35:30
Postat av: Lina

Nej tyvärr har jag inte testat glutenfritt.

Jag kanske var lite otydlig när det gäller "örhängena". Det var nämligen ett par prydnadssnöflingor som man kan hänga i granen eller i fönstret... Men som Anna tyckte det var kul att ha i öronen ;-) hi hi

2012-01-09 @ 15:00:59
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstod faktiskt det, men flingorna var väldigt fina. Tänkte att man kanske kunde hänga det i fönstret till nästa jul :) då snor jag ditt recept och provar att göra glutenfria :)

2012-01-10 @ 09:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0