Vi är i...

L Å N G K A L S O N G E L A N D!

Vissa åker på semester söderöver och lapar sol, vi åker mot norr och snödrivor som är dubbelt så höga som mig själv ;-)
Vi åkte från våren hemma till vinterlandet Bydalen.

Åker vi inte i backarna åker vi på längden. Jag är så himla imponerad av vår äldsta son. Wow vad han kan. Nerför finns det endel att jobba på, men han tar sig ner själv.
Men på längden!! Wow wow wow.
Jag skojar inte, Gunde skulle bli stolt.
2-3 km utan problem åkte vi allihopa :-)
Anton satt på pappas rygg och hejjade på storebror med rop och skratt. Han hade det sjuktkul där han satt :-D

Vi njuter av varandra, äter gott och badar badtunna om kvällarna.

Underbart att vara på semester!


Kommentarer
Postat av: Hannah

sötnissar!!

2012-02-29 @ 16:33:55
URL: http://blogg.endag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0