Lördag på en Torsdag

Vi hade middagsgäster igår. En kollega till Jonas och hans tilltänkta. Jonas stod för himelskt god fläskfilegryta och jag piffade till en kladdkaka :-)
Vi hade Lördag på en Torsdag helt enkelt. Helt normalt hos oss skiftarbetande familjer ;-)

Jag och Linn spöade skiten ur karlarna i "Med andra ord". Andra gången var det mer jämnare och vi förlorade på det berömda håret.
Sen fick vi skit för att vi inte bokstaverar på rätt sätt.
Bara för att poliserna själva har ett eget bestämt namn för varenda bokstav i hela alfabetet. Där är det alltid.
Adam, Bertil, Cesar, David, Erik...
Himla tråkigt tycker jag.
Vad är det för fel på...
Apa, Berit, Citron, Dottie, Einar??

Barnen lekte bra och det var inte kaos så värst länge ;-)

Himla trevlig lillLördag, nu jobbar J hela helgen.

Morsning korsning


Kommentarer
Postat av: william

den där efterrätten ser inte så god ut;3 (ljuger stort nu) ;D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Spring around the corner" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-02-24 @ 14:07:33
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0