Grattis Anton 1 år!!

Vår älskade lilla solstråle fyller hela ett år idag!
Hurra hurra!!

Jag kunde ju inte låta bli att vara lite sentimental igår och minnas vissa klockslag kvällen då allt började :-)

Herrejösses vad den förlossningen fortfarande ligger nära till hands i minnet.
Smärta, bilfärden in, en kräk i lustgasmolnet, riv och slit, grymma barnmorskan, värkarbetet, Jonas, krafter från ingen stans... En enorm envishet!
Och vips så låg han där... Sextusenfemtiograms klumpen!

Älskade älskade unge!
Vi är så enormt glada över att få ha dig här hos oss. Att få pussa och krama dig varje dag är en välsignelse!
Kan inte låta bli och tro att vi har en skyddsängel ovanför oss som har vakat över oss extra mycket det senaste året.
Tack för att du på något sätt gjorde så att jag märkte att något var galet i vagnen och att jag hade sinnet där nog att vara handligskraftig!

Älskade älskade unge!
Brottom har du här i livet också. Både vände sig, satt, kröp och gick alldeles påtok för tidigt.
Nu är du ett år och springer allt vad benen orkar.

I vår gubben, då ska vi rejsa ikapp på gräsmattan. Oj, vad vi vill ha vår nu :-)

 


Kommentarer
Postat av: Bea

Åhh grattis grattis söta Anton!!! :)

2012-02-20 @ 11:28:56
URL: http://beerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0