Vikt är viktigt här i livet

En blåsa under foten, snack utav bara hellskotta och en groda under fotsulan senare så har vi knatat i 1 timme och 17 minuter. Bra gjort tycker jag!

Bea och Verran är ju vana både promenadare och springare. Jag kände mig mer ringrostigare than ever. Har ju liten hydda att bära på... Men den ska bort hurrni! Ni anar inte hur taggad jag är! Hela månaden har jag testat mig på ett mindre kolhydratintag. Något kilo har jag redan gått ner... Det fungerar rätt så bra :-)

Idag efter promenaden gjorde jag det mest förnedrande för en själv, i mina ögon. Jag skrev ner måtten på armar, lår, midja, höfter och stuss.

Tänka sig... Jag har en hel linjal i omfång på överarmarna... Galet! Önskar det var muskler! Men en dag kan det bli verklighet. Det ligger bara en hel del slit framför mig, men sen så ;-)

Jag ska bli en LCHFare! Ja det ska jag!
Hejja mig, hejja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0