Home sweet home

Vilket avbrott från vardagen!
Precis vad jag behövde.
Äta när man kände att man ville, inte när barnen är hungriga. Sova när man var trött och osv... Underbart!
Nu är jag tillbaka med laddade batterier ett tag till.

Helt plötsligt är det inte lika mödosamt att torka joghurt från väggarna, städa, bära, plocka, och jaga längre...
Med ny energi kan man åstadkomma mycket ;-)

Här går tvättmaskinen varm och jag har precis rotat upp varenda pinal vi inhandlade på Dollar store! Älskar att bara gå där och flanera. Pilla, känna och klämma bäst jag vill!
Den här gången blev det dekorationer till barnens rum.
Ni får se sen :-)
Även massa annat smått o gott.

Nu ska jag ta tag i tvätthögen ;-)

Ah, just de!
Måste ju bara berätta. Testade Johannas spookey läppglans där uppe till fjälls. Det stack och kittlade lite i läpparna. Blodcirkulationen ökade och vips vart dom en aningens fylligare... Till och med mina små bågar ;-)
This is the shit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0