Den älskade vagnen

Anton älskar sin vagn!
(mamman är smått förtjust hon med)

Han HAR kunnat sitta i den i timtals. Nu föredrar han att springa vid sidan av... Men det har vi delade meningar om, han och jag.
Det är ungefär som att valla får.
"Aj aj, inte där"
"nej"
"kom här, åt det här hållet"
Sen sätter han sig ner och inspekterar karborren på skorna, han hittar intressanta saker på marken, vattenpölar att plaska i, kanske något oätbart på en buske...
Summa sumarum.. Man kommer ingen vart!!!

När han är trött hämtar han sin napp och filt... Helst vill han sova i vagnen...

Häromdagen hade vagen en aning konstig form.
Ihopvikt!
Det var ett jäkla pyssel att hitta rätt position...
Ha ha ha gu va jag skrattade!!


Kommentarer
Postat av: hannah

åå min fasters killar-längtan blev ju inte mindre nuu!!!

2012-04-27 @ 21:13:51
URL: http://blogg.endag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0