Det är endast fantasin som sätter stop!

J gjorde köttfärsås igår.
Den var inte god.
Den hade skurit sig och smakade verkligen ingenting...
Försökte rädda den med ketshup, men förjäves.

Det var en såndär snabbis-köttfärssås.
Alla var hungriga, jag matade Anton, Elliott stod å gnällde och Mr Stress själv glömde smaksätta den på något vis.
Köttfärs, peppar, krossade tomater och matgrädde. Och så toppar vi det med snabbmakaroner.
YUck!

Och vad har jag att äta till lunch idag då... jo skuren snabb-köttfärsås... Jag kikade in i kylskåpet och drog en snabb lov mellan hyllplanen.
Feta! JAAA FETA!
Färsk Basilika och oregano. Det klippte jag snabbt ner i röran och blandade om.
Nån ynka dl matgrädde.
Pastagratäng, tänkte jag!

Ta daaaa!!!!



In i ugnen!


Inte för att höja mig själv, på något sätt..
men det vart för j-kla gott!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0