Våra killar


Sooom jag kooommer sakna dessa två hjärtan ♥♥ i helgen!!


 

Elliott fotbollskillen no 1.
På lördagar tränar han fotboll och det ser han fram emot hela veckan. Benskydd och hela kittet. Han är helt inställd på att bli målvakt (går i sin mammas fotspår). Vi blir snart tvungna att köpa målvaktshandskar... han tjatar som bara den. Vi får la se vad detta tar vägen ;-)

Anton Blöjhunken/badguden älskar att bada. Det är det bästa han vet. han kryper runt, plaskar, stampar och kastar sig runt i badkaret. Man kan nästan tror att han tränar konstsim i mellanåt. Glädjetjut utan dess like.
När han hör att badkaret fylls så ska han dit, stå vid kanten och försöka hiva sig över.

Flyget går i morgonbitti så jag ska lämna över grabbarna redan ikväll. OM jag kommer ha världens största klump i magen?! och tårar i ögonen?!
Ooja!

Men vi kommer att få det toppen :-) två ån halvdag dag går fort... vi ska ju ha kul ;-D
Sen kommer jag tillbaka med hundratals kilo mammaenergi!!
Wihooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0