höstdag

Idag har vi haft en såndär ställa-in-sommarmöblerna-välkomna-hösten/vintern-dag.

Löven är nu ihopkrattade och ligger i säckar. Bord, stolar, leksaker och annat pryttel är nu på sin plats för att inte förstöras under vinterns bitande tider.

Känns skönt att ha det gjort :-)

Jag har även fått upp lite ramar på väggarna här hemma. I sovrummet ♥
Det blir som lite mer hemtrevligare på det viset ;-) ramarna är fulla med bilder på vår första stjärna. Men jag ska nu beställa bilder på vår stjärna nummer 2... vore himla trevligt att ha en familjebild också... hmm.
I höstlöven kankse?

Jag sprang på en hel del bilder från tiden-innan-barnen... eftersom vi snart har varit tillsammans i 10 HELA ÅR! så finns det endel bilder ;-)
Det känns så avlägset... hi hi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0