Full-rulle-mys-fredag!

Dessa små liv har hållit oss sysselsatta till max under kvällen. Inte sitta still för en sekund och jag skämtar inte. Alltid har man något i görningen. Är det inte blöjbyte så ska det fyllas på saft eller någon som har bånkat huvudet i nått eller bara är allmänt kinkig o trött och behöver en famn.

Man blir avbruten ständigt. 4e gången jag försöker staka mig fram i samma mening ger jag upp.

Vuxentid finns inte.

Barntajm it iiiiiiis!

Bea, vi träffas flera dagar i veckan, men det är på kvällstid på whatsappen vi kan "prata". Ha ha ha
Längtar efter spat, 2 veckor dit!

Vuxentid ;-)

Men visst är dom väl bedårande??!
Så allt är mödan värd.

Nu har jag en dejt med kudden.

Najti najt!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha.

Det är väl det som är meningen med småbarnstiden - fullt ös! :D Man har tid sen, när dom är tonåringar, flytatt hemifrån, då har vi all tid i världen att sitta i soffan o prata! :)

2011-10-22 @ 08:51:34
URL: http://blogg.mama.nu/endag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0