Mammor dricker alkohol dom med

Travade in på systembolaget idag, med barnvagn...

Oh maj gadd! Blir man uttittad or what??

Hade sån lust att säga någonting fräsigt till överklassdamen som stirrade först på mig sen ner i vagnen och sen konstant gloendes vad jag stoppade i min kundkorg.
Jag hade sån lust att bara fylla korgen med 10 vodka flaskor, 40 mintuu och 18 tequila flaskor. Bara för att jag skulle uppfylla hennes tankar om mig.

Men istället låg där ett dessertvin och en flaska glögg.
Som förövrigt skulle vara en present. Jag dricker inte speciellt ofta och mycket.
Men jag hade sån jäkla lust att säga högt att ikväll blir det åka av...

Jäkla tant!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0