Den 11/11, år 2011.

Lugn dag idag.

Dagen startade med en mycket välbehövlig sovmorgon. En lugn förmiddag med städ och matlagning.

Eftermiddagen spenderade vi med Verran, semlan och Vilmis i lekparken. Vi picknickade med varm choklad, bullar, saft och kex. Minstingarna smuttade på sina majskrokar :-)
Det blev kallt fort och mammorna frös. Vi försökte tappert med lite spring i linbanan... Men kylan vann över oss efter en ån halv timme.

Vid hejdå! valde de största barnen att säga adjö på ett minst sagt pussvänligt sätt.

Kan ha varit Elliotts första riktiga kyss!!

Elliott hjärta Vilma!

Mamma har varit här och barnvaktat ikväll så att jag fick träna bandy.
Guld värt!
Sitter nu nyduschad i soffan och glor på utröstningen av Idol.
Min sambo jobbar i Täby inatt och verkar inte vara hemma till elva...
Ännu en sängdax al alone.

Natti natti på er


Kommentarer
Postat av: Verran

Å värsta fina! Kan du mmsa för min blev inte lika bra! Definitivt Wilmas första riktiga puss! Hihi!!

2011-11-12 @ 19:28:29
Postat av: Erica

Tackar tackar! :D

2011-11-13 @ 16:59:31
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0