sådär ja

Nu så.

Tillbaka!
I prima skick ;-D

Problemen som varit superstora och som tog över min vardag har numera blivit min vardag...

Det finns folk som har det värre... har jag hört... tråkigt nog.
Är än en gång lycklig över att ha så fina vänner runt ikring mig som visar värme och omtanke :-) Det betyder mycket!





Jag har haft en prima helg.
Det var visst någon som skulle gifta sig?!!?
Jennys möhippa blev jättelyckad. Anade inte ett skvatt ;-)



Lite massage på hennes ömmande kropp gjorde susen, sen bar det av mot ett restaurangbesök där vi hade hela stället för oss själva. Spelade vilken musik vi ville och hade uppassning till max :-D
Kunde det ha blivit bättre?



Idag har besöken rullat om vart annat. Bea, Isak, Tilde och Tobbe, sen entrade fam. Christiernin/ Lundberg plejset. Helt plötsligt fördubblades barnantalet. Underbart!! :-D

Det är mycket pirripirr i kroppen nu, bröllopet närmar sig. Och jag har varit och provat klänningen igen ;-)
snart är den klar. Hon behövde sy in den lite, sen sitter den som smäck.
Klänningen är nålad på bilden, därav lite olika väck.

 


Sådär ja...
back on track!

Jag har saknat er!

*smack*


Kommentarer
Postat av: Bea

Puss på dig också vännen! Det var mysigt att träffas. Kram och god natt :)

2011-05-24 @ 22:40:19
Postat av: Hannah

vad bra du passar i grönt!

2011-05-25 @ 07:05:22
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Sanna Maria

åå vad söt du var i klänningen! du passar i färgen.. :)

2011-05-26 @ 00:56:49
URL: http://sannamariasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0