Strandhäng mest hela dagarna

Tjohej farbror Frej!

Det är soligt och det blåser varma vindar :-)

Det är mest strandhäng som gäller för oss. Elliott älskar strandlivet och Anton trivs allatiders under parasollet.

Igår hade vi sällskap av Bea, Tobbe, Isak och lilla Tilde på Morabadet i Bergshamra. Riktigt mysigt. Grabbarna/ (Bea) fångade fisk i hink och startade vattenkrig med alla övriga barn på stranden.
Medans minstingarna mös på filten.

Bea och jag satt på bryggan och spanade på de övriga besökarna på stranden. Plötsligt stiger Mr alldelesförtajtabadbyxor upp från sin filt och lunkar lugnt ner mot vattenbrynet.
Herrejösses. En snabb blick och man såg allt. ALLT!
Jorå minsann. Tajt var det här!!
Den lixom låg svängd ner mot låret och man var tvungen att bekräfta att den inte tittade ut i byxmynningen.
Jorå minsann. Det hade vi observerat båda två...
Karln var pappa till två små söta barn som han lekte med.

Vi konstaterade att man har nog bara sånnadär tajta badbraxer som man bär på ett såntdär paket.

Våra karlar har långa badshorts...


För mig blir det inte så mycket bada iår... Brännsåret får inte blir infekterat. Jag som trivs så bra i min baddräkt från London. Jag skämtar inte... den är gööör snygg! Vi får se om några veckor kanske.

Hejhopp pillesnopp!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Aha, nu fattar jag!

Se kommentar i inlägget nedan...

2011-07-28 @ 23:00:34
Postat av: Lina her self

Tobbe det gör inget... Jag är en bra simmare ;-)

2011-07-28 @ 23:21:36
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Verran

Haha!! Din man följer inte din blogg gissar jag.. Du är modig med kommentarerna!! Haha puss på re snäckan Vi ses när semestrarna är slut å vårat mammaliv börjar igen

2011-07-29 @ 22:19:39
Postat av: Lina

Johoo o rå! Han läser... Men är van... Allt är ju med en nypa salt ;-)

2011-07-29 @ 23:55:26
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Mannen

2011-07-30 @ 00:07:19
Postat av: Mannen

Haha, nä Veronica jag läser den uppenbarligen för sällan ;-) men jag har ju aldrig kunnat fylla upp ett par tighta badbyxor likt honom under våra snart 10 år ihop, men något annat?! Måste jag ju trots allt göra bra ;-)

2011-07-30 @ 00:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0