Lite reklam

Om det är något man ska ha hemma så är det detta!
Det är så lätt att en brännskada händer och den måste behandlas illa kvickt.
På momangen! Annars blir det stora skador och fula ärr.

Det här är det jag fick på akuten.
Jag kan inte annat än beundra denna produkt.

se här!




Galet!
Jag menar 100gradigt kokande vatten spillde jag över mig och idag är det en del rött förvisso och jag har flagnat lite. Men INGA blåsor att behöva tampas med. Den kylde alltså ner min hud efter brännskadan och samtidigt bedövade den. (men kall var den inte, rumstempererad)
Tack gode gud för att jag var inne i tid! Inom 20 minuter efter brännskadan så bränns skinnet sönder som värst. Läkaren förberedde mig på gigantiska blåsor, som jag skulle ta väl hand om och liknande åkommor. Men det har jag inte märkt någonting av. Tacka vet jag sunt förnuft att jag åkte in på momangen och fick hjälp!

Köp hem en förpackning härifrån!

Jag köper två ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0