Grillnight

Igår var vi bjudna på partaj!
Herr o Fru Lundberg stod som värdpar.

Det är som alltid fest ska vara, dom tänker på allt. Jättefint med Partytält å allt!
Det hade tydligen tagit hela sju timmar att sätta ihop. Nu vet ni hur man gör om man säger så :-P

Ikväll var det min tur att njuta av några glas Rosé. Anton var med men J hade huvudansvaret :-) när han inte sov åkte runt bland olika famnar och vart ordentligt pussad på. Lilla charmören trivdes som fisken i vattnet.

Vi grillade rostas, så sjuuuuukt gott! Lisa hade gjort potatissallad o gratänger så det stod härliga till. MuMS!
Till efterrätt hade hon sänt ut barnen att plocka blåbär till pajerna ;-)

Jag drack några glas och det var alldeles lagom. Behöver ju inte dricka mängder för att känna av det längre... ha ha

Vrädparet har ju även blivit mormor o morfar på äldre dar.
Till FEM små gullefjun!!
Jag räknade dom hela tiden o fick lite lätt panik när dom inte befann sig på samma plats tillsammans.
Barbro är duktig. Finns där för sina kottar och tvättar, gosar o busar om vart annat.
Kunde ju inte låta bli att tänka tanken att ha femlingar. Hualigen! ;-)

Dom är nu åtta veckor och om en månad eller så ska dom få egna familjer. Jag såg till att gosa en liten stund med var och en.
Nussi nussi plutt!!
Innan grillfesten var dom oroliga över att inte hitta familjer till alla fem. Men det var ju iiiiinga som helst problem. Gästerna föll ju som tegelstenar... smart drag där! ;-)

 

Kommentarer
Postat av: Erica

Du, tack för tipset ang. kamera redigering till Iphonen! camera+ var grymt!

2011-07-25 @ 23:20:28
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0