Dagens

Sitter och tittar på Let´s dance med min son.
"Mamma, vilken fiiin klänning"
"Va söta dom äääär"
"Vilken fin dans"
"Mamma, jag ska köpa en såndär fin klänning till dig på klänningaffären"

Nutt, jag dööööööööööör!
Han har ett så stort hjärta min son, det är jag stolt över.
Jag kan se min älskade farmor ibland i Elliotts handlingar. Handlingar av kärlek, utan att begära något som helst tillbaka. Han ger, ger och ger utan att veta om det, det verkar liksom ligga i hans natur ;-)
Min farmor hade förmågan att få minsta lilla själ uppmärksammad, älskad och speciell. Jag vet inte hur hon bad sig åt, men om jag kan lyckas till hälften av vad hon åstadkom med sin omgivning så vore jag evigt lycklig.

Hände justi skrivande stund:
Elliott bad mig hämta lite dricka "älskling, kan du hämta saft?"
Älskling?, sa jag.
"Ja mamma, du säger ju så till mig."
ok...... kanske inte helt ok.. ha ha hoppas lite att det bara var något infall han fick.




Idag var det stora missionet att luncha med Bea. Vi var in på tre olika ställen innan vi bestämde oss för Åtellet. Lyxade lite såhär på fredagen. Jag kände mig så seg, grå och tråkig. Nu finns det kankse inte på världskartan att ha det tråkigt på lunchen med Bea ;-) vi lyckas alltid dra ut luncherna och tänja lite på gränserna.. haha Vi har alltid massor att prata om. Jag var helt slut när jag kom hem.
Hur i hela fridens dar ska jag palla en förlossning??
Återstår att se...


Kommentarer
Postat av: Bea

Ja visst hade vi det trevligt! Så mysigt med våra luncher! Kramar bea

2011-01-29 @ 20:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0