Lägg av!

Jag blir så less på idiotiska kommentarer.
Jag vill inte behöva godkänna kommentarerna innan de ska publiceras.
Jag brukar inte bry mig men nu är jag arg så jag skakar i hela kroppen.

Hur kan man tro att jag inte vill ha ut mitt barn NUUU, bara för att jag inte tjatade på om en igångsättning på BB??
Att jag inte vill ha mitt barn "mycket nog" för då hade jag "utstått smärtan".
Jag blir så förbannad.
Överläkaren tyckte att jag var en klok liten dam av en anledning.
Och det är av just den anledningen jag väljer att låta det ske så naturligt som möjligt.
Om man redan öppnat sig och är mogen så har jag inget emot "hjälp" med igångsättningen, men som sagt jag var inte i det stadiet över huvudtaget.

Möjligt att jag som naiv förstföderska hade tryckt på mer... men med en erfarenhet rikare i livet så vet jag att det nog bär med sig mer ont än gott.

Kom tillbaka när du vet vad du pratar om "Miss F"!

Kommentarer jag inte gillar, tas bort! För här bestämmer jag ;-)




Uppdatering kl 23.25:
Lägg ner nu "Miss F"/ "Anonym"
Även fast du bytt namn/alias så har du ändå samma Ipnummer.
Knäppgök!

Kommentarer
Postat av: Anna

Helt rätt vännen! På sin egen blogg bestämmer man själv och elaka kommentarer kan man vara utan, så deså! Våga stå för din kommentar för det första!!!!! Åå, nu blev jag också irri. Fan...

2011-02-16 @ 19:42:23
Postat av: Isabel

Folk tycker så mycket fast de inget vet. Jag är igångsatt, då var det moget för det, men det slutade ändå med ett kejsarsnitt. Bäst att låta kroppen styra om allt är bra!

Håller tummarna iallafall för att lillfisen behagar komma ut snart!

2011-02-16 @ 20:53:31
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Sanna Maria

Finns så mycket knepit folk på internet.. bara att vända ryggen till!

2011-02-16 @ 21:17:10
URL: http://sannamariasblogg.blogg.se/
Postat av: Lajsa

Seriöst, VAD ÄR DET FÖR FEEEEEL PÅ FOLK?!?!?!?! Elakare och mer inkompetent kommentar får man leta efter. Förutsätter att du inte tar åt dig av sådan idioti. Dessutom hoppas jag verkligen att detta inte är nån som finns i ditt liv "på riktigt". Isåfall skulle iaf jag trycka på radera-knappen.

Fan vad jag blir irriterad känner jag! Puss på dig, du e bäst!

2011-02-17 @ 04:34:57
Postat av: Hannah

Inte rätt att skriva så..!

Men heller inte rätt att skriva "naiv förstföderska" av ngn anledning (tycker jag), kanske med tanke på de vi pratade om igår.....

2011-02-17 @ 10:46:25
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Micaela

Det finns så mycket idioter! Ta inte åt dig, vi som har någon typ av erfarenhet av det hela står på din sida. Massa kramar!!

2011-02-17 @ 10:52:16
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Lina

Hannah, jag skrev att jag själv isåfall kände mig som en naiv föstföderska. Men tar du åt dig då är det upp till dig!

2011-02-17 @ 13:27:35
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag tog det verkligen inte så. Förstod det som "man som naiv förstföderska kanske tryckt på mer.... blablabla" Nej jag tog inte åt mig personligen, helt annan sak.. you know.. ;)

2011-02-17 @ 13:55:06
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Hannah

..alla förstföderskor är inte naiva (därav tog jag det inte personligen) ;).. kanske du inte menade heller, men tolkandet på blogg kan ju vara knepigt ibland.

2011-02-17 @ 14:09:33
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Erica

Åh vad spännande! :D Dock kan man ju få gå så pass tills man blir igångsatt vilket är 14 dagar om jag inte minns fel? Haha! Jag kan ju ge dig ett tips,haha ha sex på kvällskvisten ;) 40 min efter det gick mitt vatten, hahaha! Det kan tydligen funka har jag hört.



Ja du, jag ska ju inte ha först 11 maj så jag hoppas han håller sig inne ett tag till. Han får gärna komma ut v.38 :P haha! Men jag får nog gå över tiden även denna gång tror jag.



Och du, det finns så jävla mycket idioter som kommenterar. Därav har jag gjort att jag måste godkänna kommentarerna innan dom publiceras.. vet du vad det värsta är.. att typ 98% av fallen så är det något man vet vem det är! Stå på dig!

2011-02-17 @ 14:21:30
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0