Dagen till ära

Dagen till ära gör jag ingenting.
Tänker inte lyfta ett finger.

Jag är toootaly alone. Inga måsten.

Det börjar spritta lite i benen, men om jag då för för mig att ta mig an något så är det heeeelt på mina villkor. Inte för att jag måste, ska eller bör.
Jag tittar på värdelösa program på tvn.

Tre gånger den här veckan har jag gått med Elliott till dagis. Fram och tillbaka. I min värld tyckte jag att det borde gett något som helst resultat men nej nej. S^idag tänker jag hålla mig inne och bara dega.

Kanske, kanske att jag skulle ta tag i Elliotts album...!? hm ska tänka på saken...

Kan ni tänka er. Ju längre jag går över tiden, ju närmare kommer jag Hannahs beräknade födelsedatum. Vad är oddsen att vi skulle föda på samma dag. Jo en på miljonen...
Den tjugonde närmar sig med stormsteg och det är antagligen den dagen jag kommer att bli igångsatt om det nu blir så...
Eller om hon föder innan bf och jag här i dagnarna.
Tänk om kusinerna kommer att födas på samma dag!?
Galet ;-)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Vem vet vem vet! ;)

Jag tycker ju själv att man känner mer dom dagarna man är invalido i soffan.. skuumt.

:)

Morfar har ju sagt till mormor att han tror att det blir den 14e för oss båda.. :p :D



Men helt inte idag, 13e feb är otursdagarnas otursdag liksom.. inge bra! Så håll igen lina! ;)

2011-02-13 @ 07:36:22
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Hannah

länken till min blogg kan inet vara rätt.. kommer till "bloggen är avslutade eller flyttad".. och den finns sannorlikt kvar :D

2011-02-13 @ 07:37:06
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0