Läget är under kontroll! Nu chillar vi mes...

img_4595 (MMS)

Läget är under kontroll! Nu chillar vi mest, beredda att åka hem, men vi får se hur det blir med det. För att reda ut några frågetecken så... JA han föddes den vanliga vägen, normal förlossning står det på papperna. Ha ha. Det är flertalet läkare som gjort sig roliga över den saken. Vi ligger nu på en vårdavdelning för min del pga bristningar vid födseln, men hör och häpna det är inte alls lika illa som förra gången! Helt otroligt va?  Så såhär i efterhand, föder jag hellre en klimp på 6kg på sju timmar än kämpar ut en 3,9kg klimp på 32timmar. Jag mår så mycket bättre nu än förra gången :-) förlossningsberättelsen kommer sen, I promise! Kram på er


Kommentarer
Postat av: Micaela

Skönt att höra att det gick så mycket bättre!!! Man kunde ju inte annat än undra hur mycket sprickor en sådan gosse kunde ådstakomma =)



Kram!!

2011-02-22 @ 16:26:47
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Hannah

snacka om en riktig chill-nisse-stil han har!! :D Bra jobbat där!

Kan ju vara för att du var mer förberedd denna gång :)

Mitt världsproblem, vilket är ett stort problem, just nu är att jag försöker få en lösning på hur vi ska kunna ses, så snart som möjlgt.. verkar svårt.. :/

2011-02-22 @ 16:56:50
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: marih

Så skönt o höra att allt är bra med dig med. Se nu till att vila en massa och NJUT!!



Många kramar

2011-02-22 @ 20:01:48
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Karin & Andreas

Lina, du är grym! Mycket stark gjort! Söt som socker är han också. Kan tänka att Elliot är lika stolt som sin far :-) Ta hand om er och stort grattis!! Kram från Göteborg

2011-02-22 @ 20:05:29
Postat av: Hanna

Pratade med Lisa igår så jag har fått info på annat håll. Stora killar is the shit ;)

2011-02-22 @ 22:00:33
Postat av: jenny

vilken söt kille! grattis!

2011-02-22 @ 22:01:21
Postat av: Sofia

Hej! Guud vad skönt att höra att det gick bättre den här gången! Du är så duktig! Väntar med spänning på förlossningsberättelsen. Är helt besatt av allas berättelser! Tar gärna din berättelse om Elliot med! ;) Hoppas Anton sover som han ska och att E inte är alltför avis på sin lillebror.

Kramar till er alla!

2011-02-23 @ 23:22:00
URL: http://sofiaineast.blogg.se/
Postat av: Martin

GOOOOOS

2011-02-24 @ 08:16:33
Postat av: Jakubelida

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2012-01-09 @ 11:52:14
URL: http://jakubelida.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0