Ingen vanlig dag

Vilken pissdag.

Och J är dum, jätte dum.
För att han måste åka och jobba när jag inte sovit något natten till idag.
Vi har haft en yyyylande hund hemma som väckt barnen. Jag tappade räkningen efter sjunde gången barnen vaknade. Jag har vyssat, sjungit, läst bok,
varit arg, stressad och otroligt trött hela natten. Hunden var inte värd ett skvatt i mina ögon.
Sen trippade J innanför dörren i morse och gick direkt i säng efter sitt nattpass.
Liiite skrattretande var det.

När han fått sina 7 timmars sömn kom han ner. Då var jag ett vrak. Ett kvaddat sådant.
Dog i två timmar på kudden.

Och nu är jag kalaspigg.
Gud vad jag ser fram emot den här natten. Med hund och barn.
Man har ju ingen sömnreserv direkt!

Klockan börjar närma sig 19.30

Godmorgon!

Fina pojkar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0