Hejåhå vad det går

En mindre bra dag. Fast med ny energi :-)

Dagen började ganska ok. Elliotts gudmor Eva har varit här i helgen och myst med oss. Så jag lyxade till morgonstunden med att göra am. pancakes. Jättelyckade blev dom :-)

Sen lite före tio rullade jag med Eva mot Uppsala. Vi hade match mot Hagunda i allianshallen. Förlust blev det där.
Efteråt hade jag brottom hem med tanke på att Js mormor satt barnvakt i överlappningen mellan Js jobb och min match. Men direkt hem, vart nerröstat för resterande i bilen överlevde inte hemresan utan mat. Sen som jag var kom jag hem till en stressad gammel mormor. Anton stortjöt när jag kom hem och har inte lämnat mig ur sikte denna eftermiddag/ kväll. Såfort jag lämnat rummet skriker han som om han slagit sig värre än värst. Och jag får skitdåligt samvete över att jag varit borta. Han är ju med mig j ä m t annars. Men jag kom hem med ny energi och kvällen har flytit på relativt bra.
Minus en nerdragen blomkruka i soffan, kiss på golvet, kattbajs på vagnshjulet, spild mjölk, söndertuggade kort, mandarinskal i toaletten, bajsblöja utan dess like (blodpudding igår), och en Antontriipp upp på diskmaskinen.

Vid det sistnämnda momentet höll jag på att plocka ur diskmaskinen och hade precis vänt mig om.
Det blev toppen på isberget. Så istället för att sätta mig ner och gråta så föll jag i gapskratt och var tvungen att föreviga detta kliv.

Nu sover Anton och jag och Elliott ska spela tjuv och polis.

Ikväll blir det bildhantering för hela slanten.

TACK Eva för i helgen. Så himla mysigt att ha dig här!!




 

                                


Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Tack själv min fina! <3 Önskar att jag kunde vara mer och längre hos er, är såååå mysigt att få vara med er! Saknar er redan!

2011-12-04 @ 20:21:44
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Eva Peva

Tack själv underbara du! :D <3 Kommer leva länge på det här!! Underbart!

2011-12-04 @ 20:23:23
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0