God Jul

Jag vill att ni alla har en riktigt God Jul.

Lugn och skön!
Det kan jag önska er andra iallafall. Här är det hundraåttio och har varit det sedan 07.00 i morse.
Klockan är nu ett och ögonlocken vill bara slå igen...

Andra andningen... Nu är du välkommen!! :-D

Vem har sagt att julen ska vara lugn och ro?! Hur ska man få ihop det... Med allt som ska fixas, donas och trixas?!

Man får njuta av den som den är!
Och det gör jag :-D
Antons första jul,
elliotts 5e,
min och Js 27e...
Hej vare går!

Är så nyfiken på vad det är i paketet under granen som det står Lina på!! Vad har karln nu hittat på?!
Han är jätte nöjd säger han.
Nöjd över att han överhuvudtaget hittat en present eller nöjd över att han vet att jag kommer att gilla den??

Man blir ju som ett barn på julafton!
Hi hi hi

Jag är skitnöjd med min iallafall. För jag vet att han vill ha en sån fast han inte tycker att vi har råd med den prioriteringen just nu ;-)

Här sörrni! Lite bucklor här å där och det låååter som kulor inuti?!
Spännandeeee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0