Den som söker... hon finner...

Snaaaaart har jag den i min hand!




I förbifarten påväg till terminalen, sladdade vi förbi skycity och jag han spruta två parfymsprut av en viss flaska.

Tyckte inget vidare om den först... men sen satt jag på planet hela vägen ner till Göteborg och undrade vem i hela friden det var som luktade så gott??!

Sedan dess har jag inte kunnat släppa den ur mina tankar.
Väl hemma igen började sökandet.
Slut på Åhlens. Den ska inte säljas där något mer.
Slut Ö v e r a l l t!

Så jäkla tyyyypiskt att jag ska falla för en utgående produkt!

Men nu ser jag ljuset.
Lisa som arbetar på Arlanda jagar den åt mig ;-)

Snart så.. kommer jag troligtvis dofta prinsesstårta!!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Du ser! Man ska inte ge sig, haha!! :D



Haha absolut, jag lovar att säga till om jag åker så kan karln din få följa med :P

2011-12-08 @ 07:38:39
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0