Anton - nästan 5 ån halv månad.

Snart är jag påväg sörru.

 

Nu tar jag mig frammåt!

och bakåt, och åt sidan också för den delen...

Jag tycker det är liiite för tidigt... hade gärna sett att han satt kvar på sin plats ett tag till.

Han är förövrigt världens goaste unge. Skrattar, myser och tycker att världen är helt underbar.

Till och med Storebror har lärt sig uppskatta lillebrors framsteg.
"Mamma snart går han, då kan vi leka".
Han pussar på honom och säger att han är gullig. Kramar honom och säger att han är gosig. Drar honom i benet och säger att han ska skratta mer och matar honom gärna med glass när föräldrarna inte ser...
Dom små liven håller på att starta upp en grund. En grund till en relation som kommer att växa sig och bli livsstark, livet ut.

Annars om dagarna latjar vi mest i solen. Antingen på stranden, på tomten eller i poolen. Ett och annat staket har vi ju förståss skruvat ihop, men vi har även umgåtts med vänner.

Mys i soffan. Kanske tecknade Batman var lite läskig?!


BlöjHunken myser gärna på filten med supergoa Tilde.

 


Kommentarer
Postat av: Eva Peva

UnderUNDERbara ungar! :D <3

2011-08-04 @ 12:34:57
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/
Postat av: Anna

Ska bli supertrevligt att träffa er alla fyra imorgon! :)

2011-08-04 @ 22:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0