Dopelidop

Schwip-schwop så var dop bokat.

Det blir dubbeldop tillsammans med kusinen Vidar. Eftersom det tröt om tider i kyrkan, i vår och sommar, så blev det knappt om tid. Redan 1 maj blir det av. Men det är ju lugnt i dunken, vi mammor är ju föräldralediga på heltid, så något ska vi väl kunna hinna åstadkomma på en månad :-)
föräldraledig förresten?! Det borde heta föräldraupptagna, för ledig? Vem är ledig? Ha ha

Försökte mig på att hitta ett par byxor idag. Lönlöst. Kängrubuken hänger stadigt där den inte ska. Mycket fina tröjor men för att kunna använda dom måste jag ju hitta ett par respektabla byxor. Hjälp! Jag ser ut som en slashas :-/ Ogillas starkt!
Men denna stad verkar inte ha något att erbjuda så jag får ta mig till storstan i helgen tror jag nog bestämt!

Kommentarer
Postat av: Olalotta

Greetings. This site is so full of information

2012-01-24 @ 11:01:31
URL: http://olalotta.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0