Inte så vidare effektiv inte

Sakta men säkert händer det grejer här.
Helst av allt skulle jag vilja ta en dag till att bara göra saker och ting klart här på bloggen. Men det ges aldrig tillfälle, så jag går här och petar så fort jag får tid. Inte effektivt för fem öre.
Konstigt nog får jag mer gjort när J inte är hemma.
Idag kände jag "åk och jobba nu"! Han har varit ledig lördag, söndag, måndag.
Ha ha ha.

Förrutom utseendet här, har jag tuuusen andra saker som jag skjuter framför mig hela tiden.

Jag har massor att ta tag i, men jag vet inte i vilken ände jag ska börja. Kankse ska skapa listor, där jag sen kan prioritera saker och därmed kanske få något gjort än ingenting alls!?
Ja, det låter ju vettigt ;-)

Nu bajsblöja,
sen mata lillfisen,
sen hämta Elliotten.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vad är det jag ser?! :P

2011-04-06 @ 08:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0