April 1, 2011

Åh vilken underbar dag!!
Lurendrejeridagen!!
vem var så fanstastisk som kom på denna elemenenta dag?

Idag ska man vara kritisk mot allt man hör och ser. Det är jag en hejjare på till vardags, mig lurar man inte så lätt.

Jag ser tillbaka på min fantasifullhet jag haft under mina år. Jag minns särskilt TVÅ osanningar jag farit med, som varit så sjuuukt roliga.
Idag kan nog de folk jag lurade se tillbaka och tycka att det var hysteriskt roligt dem också.

Det är ju bara i början man kan luras. Sen tar dom en inte på allvar längre, när det kommer till första april. Men två gånger har jag definitivt lyckats.

Hille som gjorde sig snygg uppför rulltrappan till Staduim i Uppsala, för att en viss ögongodis vid namn häcken behövde ett snabbt smakråd över ett skoinköp. Hon hade checkat in denna snubbe i över ett år på innebandyplanen och nu var stunden kommen då hon skulle då möjlighet att vistas i hans närhet.

Hille var det inte så att du ringde upp honom nån gång och sa att det var en annan "MR häcken" med samma namn du skulle ringa, men att du ringt fel? varför skulle du ha hans telefonnummer överhuvudtaget som liknade någon annans med samma namn?
Hysteeeeeriskt roligt!!

Den andra håller jag lite för mig själv ;-)

Så håll i hatten gott folk! Idag kan du bli grundlurad ;-) hi hi hi

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu blir man ju lite nyfiken som gammal Stadium-anställd vem "häcken" är??? :)

2011-04-01 @ 11:04:40
Postat av: Anna

Nu blir man ju lite nyfiken som gammal Stadium-anställd vem "häcken" är??? :)

2011-04-01 @ 11:05:23
Postat av: Hille

Alltså jag döööör när jag tänker på dagen på stadium....varenda 1 april tänker jag på det:-) UNDERBART!!!!!! Saknar dig vännen. Puss

2011-04-01 @ 13:05:23
Postat av: Hille

Ingen som jobbar på stadium.

2011-04-01 @ 21:35:37
Postat av: Anna

Okej Hille :)

2011-04-02 @ 10:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0