Han är mitt liv

img_7037 (MMS)

Han är mitt liv nu! Allting kretsar kring honom. Konstigt hur ens liv bara ändras såhär över en dag. Hans rutiner blir mina rutiner. Det är bara att anpassa sig för att få vardagen att gå så smidigt till som möjligt. Idag har han bestämt sig för att mammas famn är det enda acceptabla läget. Även om han har slocknat går det inte att smyga honom ur famnen. Och när han är vaken är han jätteglad och skrattar och pratar. Hjärtat mitt... Men tänk er att i sex timmar inte kunna lägga ifrån sig lilleman alls, knappt ett toabesök, då fick han skrika. Han är tung och ryggen strejkar. Ryggläge i soffan vore alla tiders känner jag. Tror ni vi kan kompromissa fram det till imorn, med tanke på dagens ansträngning?


Kommentarer
Postat av: Anna

Fin napp ;)

2011-04-12 @ 20:04:28
Postat av: Isabel

Haha, låter som du beskriver min och Junis dag, har inte heller kunnat lägga ned något och nu vill jag att maken ska kom hem från jobbet NU!

2011-04-12 @ 21:04:40
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

åh jag vet precis! tung bebis på armen. jag slängde upp sixten på axeln och gick och kissa. han märke inte ett skit. hallå - han fick ju va hos mamman ;)

2011-04-15 @ 09:04:42
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0