Fyndade igår igen

Jag e en för jäkla bra fyndare. Det är farligt för sånna som jag att vara på stan om dagarna. Ska jag göra såna här fynd varje gång jag är på stan får jag knappt åka ner en gång i månaden.

Förraveckan fyndade jag tre par brallor till Elliott på rean. Han växer ju snabbare än blixten så nu börjar allt bli smått igen.
Och igår när jag absolut inte hittade några byxor till mig själv så dök det upp en helt ny uppsättning kläder som precis skulle ut på reastången. Där stod jag, det kliade i "hittabyxfingrarna" som bara ville shoppa shoppa shoppa.
Ingenting var rört, allting hängde snyggt och prydligt, Elliotts storlek fanns i allt. Det var massor av sånadär röda prislappar det står 50:-, 75:- och 100:- på.
WOW!!
Jag var som en fisk i akvariet där det precis pluppat ner mat på ytan.
Jag högg som en piraya!



5 tröjor, varav denna garfield tröja och två långärmade barbapappa-tröjor och en spindelmannen tröja.
1 svart fin jacka
och en skjorta

á 550kr

Jag är nöjd! ;-)

Lilleman har kläder så att det räcker och blir över. Han har nu börjat nalla en aning på Elliotts gamla 68kläder och dom e som nya :-)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är ju svårt att hålla sig när man har chansen till såna kap!:D



Kram

2011-04-07 @ 17:29:23
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0