Någon som vill joina?



Hur U N D E R B A R T är inte det här??
Jag är helt i extaaaas!!!
Någon som känner lika mycket för choklad som jag?

Då kan jag berätta för dig att det stundas en chokladfestival i mitten av Oktober.

lite om den:

Chokladfestivalen är njutning och kvalitet.
Att lära sig mer om kvalitetschoklad
är just vad festivalen handlar om.

Magnus Johansson och Tony Olsson, festivalgeneraler

Välkommen till en festival för alla sinnen i dagarna tre. För nionde året i rad intar choklad- tillverkare, leverantörer och konditorier museets stora hall och visar upp och säljer det senaste inom kvalitetschoklad. Välj bland praliner, chokladkakor och bakverk. Fråga experter, provsmaka, köp med hem och njut!

Gå till hemsidan
här



Jag bestämde mig för att gå för en minut sedan.. men har inte hunnit fixa sällskap ;-)
Någon som kan tänka sig att joina mig?? 



Chokladfestivalens
öppettider 2010

Fredag 15/10 kl. 10-20
Lördag 16/10 kl. 10-19
Söndag 17/10 kl. 10-18

Biljettpriser
Vuxen 120 kr
Barn & ungdomar, 6-18 år, 60 kr
Under 6 år fri entré
Inga frikort, fribiljetter eller andra rabatter gäller.

Biljetter säljs på www.ticnet.seLäs mer!
tfn 0771-70 70 70.
Alla med förköpsbiljetter går in i museet via gaveln som vetter mot Strandvägen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh de lät inte helt fel!! Jag har chokladjävulen i mig..fast ince mörk :)

2010-09-24 @ 08:30:01
Postat av: Bettina

vi var där förra året och jag kan verkligen rekommendera det!!

2010-09-24 @ 12:10:22
Postat av: Madde

jag kan tänka mig att joina men måste se hur min kalender utvecklar sig till dess =)

2010-09-25 @ 21:53:09
Postat av: Micaela

Jag va där för tre (?) år sen, när jag va gravid med Max, rekommenderar verkligen!! Såååå mycket gott =) Skulle väldigt gärna följa med men det är inte direkt passande med barnvagn....

Helg-dejten snart till helgen eller nästa helg?

Kram!

2010-09-26 @ 22:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0