tjofrejs

Fettot uppifrån


 

Är inge vidare graciös eller...

Ätit myslunch med Bea på Åtellet  idag, premiär där för mig faktiskt.
God mat!

Mat är gott!
Alldeles för gott!

Om ca 7 månader ska jag stå tärna på min bästa väns bröllop.
Innan ska jag hinna bli jätte mycker mer fet, föda barn och få bauta boobs.
Jag har ränkat ut att jag kommer att ha tre månader på mig att få kroppen i någon sånär form.
Funderar på vilket sätt jag har möjlighet att förbeygga det redan nu!?
Någon som har något tips?
Kanske ska införskaffa mig några hantlar att jonglera med framför tvn ett halvår från och med nu.
Då kankse armarna ändå hinner bli lite trimmade?!
Eller... ?


Kommentarer
Postat av: Martina

Promenader är superlätt och skönt för både kropp o själ:)

2010-10-14 @ 22:41:16
URL: http://www.mammasgullungar.blogspot.con
Postat av: Malin

Håller med ovanstpende!

Promenera och tänk på den där enkla lilla vardagsmotionen som gör mer än vad man tror :)

2010-10-15 @ 06:49:26
URL: http://napolia.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tänkte också skriva promenader och om du vill ha lite mer träning - köp vikter för fot eller handleder! Good luck!

2010-10-15 @ 07:41:07
Postat av: Lina

Jag tycker promenader är superhärliga, speciellt nu på hösten. Kan det bli vackrare?

men det som hindrar mig är min vilopuls på 120... Shit! det är verkligen skittufft!



Testade faktiskt vikter på fotlederna på arbetet endag förra veckan, mest för kul skull, men jääääklar va ont i höfterna jag fick.

2010-10-15 @ 08:15:44
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mitt tips är att äta GI-mat, det finns väldigt många goda maträtter och man ser resultat snabbare än vad man tror. Sedan är zumba/fuego på friskis och svettis en väldigt rolig träningsform och det som de övriga skrivit, promenader, helst på morgonen innan frukost! Lycka till vännen!! KRAM

2010-10-18 @ 12:35:59
Postat av: Bettina

Det var jag som skrev det förra inlägget, glömde skriva mitt namn:)

2010-10-18 @ 12:36:57
Postat av: Anonym

Rekommenderar inte vikter på fotleder handleder vid promenader för det tär mer än gör nytta. Sliter på lederna i onödan.

2010-10-18 @ 23:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0