Mora Träsks no1 fans

Ja, dom lever i allra högsta grad.
Hej och hå var det går!!
Man kan möjligtvis ana en aning avdankad Mr Mora Träsk, men det funkar ändå.

Att dom för lite mer än 20 år sedan roade mig och mina vänner i en liten fjutt lokal på Lyckoboskolans förskoleavdelning och att dom nu kan roa min son på precis samma sätt.
Det är beundransvärt!

Det är rena friskis och svettis passet dom kör.
Kanske en affärsidé? hi hi

Njutning på hööög nivå!!







Såklart var ju "Fader Abraham", "Tigerjakten", och "Klappa händerna" stora favoriter
men dom här är inte dåliga dom heller :-D






Kommentarer
Postat av: melle

tack vännen:)

2010-10-28 @ 09:44:43
URL: http://mlundinb.blogg.se/
Postat av: gabriella

Ja de börjar att säcka av lite smått.. Men fortfarande lika kul! Jag sjöng och klappade själv för fulla muggar:-) Lilleman somnade i bilen innan vi ens lämnat parkeringen..

2010-10-28 @ 11:58:00
Postat av: Marih

Haha...Amanda älskar "Mora Träsk"

2010-10-29 @ 09:28:45
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0