Erbjudande








Jag har fått några förfrågningar om att beställa några av mina alster.
Nu har ni chansen att få beställa tavlorna till ett ännu billigare pris.

Fler bilder att välja emellan hittar ni här
Är det någon annan bild som fastnat på näthinnan som inte är med bland dom här, så låt mig veta.

När du valt bild och storlek beställer du i rutan högst upp till vänster i den externa länken, eller här
Du skriver Ditt namn, Mailadress och i ämne skriver du "beställningnovember".
I kommentarrutan skriver du vilken bild och önskad storlek, adressen dit den ska sändas och ett telefonnummer att nå dig på.
När beställningen är gjord mailar jag dig ett kontonummer att föra in betalningen på eller om du väljer ett annat betalningalternativ.

Frågor?
Maila mig på : [email protected]
eller
Ring mig på 0739 31 23 73

Om ni beställer innan den 5 november gäller denna prislista. (röda priser)




Så hem nu och mät era väggar...
eller någon annans för den delen ;-)
En julklapp kankse?




Kommentarer
Postat av: Malin

Ååå! :D Jag vill, jag vill, jag vill!

Ska bara snacka med karln min o tänka ut nåt bra ställe i nya huset ;-)

2010-10-28 @ 17:25:03
URL: http://napolia.blogg.se/
Postat av: Eva Peva

Åhhh är the löv en ny skapelse?

Verkar som att det är flera av oss som har fått till "det"! ;D

Hihi!

Shit det är ju inga priser alls ju.. Galet! :O

2010-10-29 @ 07:48:59
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0