3 är ett skitföretag!
Skit 3!
Deras personal är så jävla inkompitent.
Jag har haft tålamod, och oj vad jag har haft tålamod.
Nästintill försvarat dom när andra kastat en massa skit åt deras håll.
Men nu har jag klivit över gränsen och joinar dom på andra sidan.
Fy fan vilket skit 3.
För snart 11 veckor sedan beställde jag en iphone ifrån 3. Eftersom jag redan var kund, skulle jag få ett toppenerbjudande enligt försäljaren som sålde ett nytt abonemang till min sambo. å hej å hå, tänkte jag... låter bra!
J:s försäljare bad mig ringa försäljningsavdelningen, vilket jag gjorde.
Men nej, där fanns inga erbjudanden till kunder som ville förlänga abonnemangen, åh nej.
Besvikelse infann sig hos mig.
Hur kan den ene säga en sak och en annan en sak?
Det visade sig snart att hela företaget var fullt av dom.
Hur som haver så beställde jag mig en iphone ändå. De flera vänner jag har, har tre och J hade ju precis tagit sig tillbaka dit, så varför inte?
4-6 veckors levranstid vart jag lovad.
efter 8 veckors väntan ringde jag första samtalet, då hade J redan ringt om sin typ två ggr.
Nej, inga mobiler.
J ringde ett tiotal gånger och tillslut damp en ner i brevlådan efter 9 veckor.
Men inte min, neheeerå.
I den nionde veckan ringer jag och är skitförbannad. Vart fan är min mobil ni utlovade med högst 6 veckors leveranstid. Och varför för i helvete har en annan fått sin iphone från 3 som beställde sin för två veckor sedan??
Piss och skit på er!
Han hade inget att säga... så jag bad om att få prata med hans chef. I 10 minuter fick jag kämpa om saken. För hans chef hade minsann ingenting annat att säga mig som han inte hade.
Fuck of!
Tillslut sa han att dom har som policy att chefen ska ringa upp inom 48 timmar.
48 timmar har fått + flera veckor till... tror ni någon chef har ringt??
Jag ringde upp ytterligare en gång några dagar senare och då svarar personen att den andra kollegan minsann tabbat sig och inte sett att min order hamnat lite kallebakom.
Kallebakom/mellan två stolar.
Hon meddelar att den ska komma med nästa leverans som kommer in på fredagen. Det lovade hon.
Tror ni den kom med den leveransen?
Öh nej.
Veckan efter ringer J å mina vägnar för han var ledig.
och oj oj oj, va tragiskt allt var, alla hennes kollegor hade tabbat sig i både vad gällande information och att verkligställa handlingar.
Min beställning var fortfarande i något slags ingemansland.
J gav sig inte och lät sig inte luras av " jag ringer upp dig senare när jag talat med min chef" nej nej. Den luringen går vi inte på längre.
Tillslut sa hon att min mobil gick att hämta på posten på tisdagen..
Mycket riktigt!
Jihooo!! nästan allt groll var glömt!
Jihooo va fort man kan glömma...
Tills jag ringer upp supporten för att höra om mina nummer finns kvar i den gamla telefonen och att jag kommer att kunna se dom + bilderna även om jag aktiverar det andra simkortet i den nya phonen.
"jaaarå, det går så bra så"
Vips!
Nähä.. tror ni det gick??
Jag ringde ju för att jag var osäker.
Så nu har jag lärt mig att a l d r i g aldrig lita på någon på 3 längre.
Inkompitenta jävlar!
gu va jag svär..
men jag har en ful förmåga att göra det när jag är arg!
och texten blir inte tillräkligt kraftfull om jag tar bort orden i efterhand.
Nu återstår det att se om jag kan få igång min gamla mobil och kunna ladda ur alla 400 bilder jag har där, med det nya simkortet som ska komma på posten här i dagarna, som jag så irriterat beställt.
Det ska bli spännande att se.
Deras personal är så jävla inkompitent.
Jag har haft tålamod, och oj vad jag har haft tålamod.
Nästintill försvarat dom när andra kastat en massa skit åt deras håll.
Men nu har jag klivit över gränsen och joinar dom på andra sidan.
Fy fan vilket skit 3.
För snart 11 veckor sedan beställde jag en iphone ifrån 3. Eftersom jag redan var kund, skulle jag få ett toppenerbjudande enligt försäljaren som sålde ett nytt abonemang till min sambo. å hej å hå, tänkte jag... låter bra!
J:s försäljare bad mig ringa försäljningsavdelningen, vilket jag gjorde.
Men nej, där fanns inga erbjudanden till kunder som ville förlänga abonnemangen, åh nej.
Besvikelse infann sig hos mig.
Hur kan den ene säga en sak och en annan en sak?
Det visade sig snart att hela företaget var fullt av dom.
Hur som haver så beställde jag mig en iphone ändå. De flera vänner jag har, har tre och J hade ju precis tagit sig tillbaka dit, så varför inte?
4-6 veckors levranstid vart jag lovad.
efter 8 veckors väntan ringde jag första samtalet, då hade J redan ringt om sin typ två ggr.
Nej, inga mobiler.
J ringde ett tiotal gånger och tillslut damp en ner i brevlådan efter 9 veckor.
Men inte min, neheeerå.
I den nionde veckan ringer jag och är skitförbannad. Vart fan är min mobil ni utlovade med högst 6 veckors leveranstid. Och varför för i helvete har en annan fått sin iphone från 3 som beställde sin för två veckor sedan??
Piss och skit på er!
Han hade inget att säga... så jag bad om att få prata med hans chef. I 10 minuter fick jag kämpa om saken. För hans chef hade minsann ingenting annat att säga mig som han inte hade.
Fuck of!
Tillslut sa han att dom har som policy att chefen ska ringa upp inom 48 timmar.
48 timmar har fått + flera veckor till... tror ni någon chef har ringt??
Jag ringde upp ytterligare en gång några dagar senare och då svarar personen att den andra kollegan minsann tabbat sig och inte sett att min order hamnat lite kallebakom.
Kallebakom/mellan två stolar.
Hon meddelar att den ska komma med nästa leverans som kommer in på fredagen. Det lovade hon.
Tror ni den kom med den leveransen?
Öh nej.
Veckan efter ringer J å mina vägnar för han var ledig.
och oj oj oj, va tragiskt allt var, alla hennes kollegor hade tabbat sig i både vad gällande information och att verkligställa handlingar.
Min beställning var fortfarande i något slags ingemansland.
J gav sig inte och lät sig inte luras av " jag ringer upp dig senare när jag talat med min chef" nej nej. Den luringen går vi inte på längre.
Tillslut sa hon att min mobil gick att hämta på posten på tisdagen..
Mycket riktigt!
Jihooo!! nästan allt groll var glömt!
Jihooo va fort man kan glömma...
Tills jag ringer upp supporten för att höra om mina nummer finns kvar i den gamla telefonen och att jag kommer att kunna se dom + bilderna även om jag aktiverar det andra simkortet i den nya phonen.
"jaaarå, det går så bra så"
Vips!
Nähä.. tror ni det gick??
Jag ringde ju för att jag var osäker.
Så nu har jag lärt mig att a l d r i g aldrig lita på någon på 3 längre.
Inkompitenta jävlar!
gu va jag svär..
men jag har en ful förmåga att göra det när jag är arg!
och texten blir inte tillräkligt kraftfull om jag tar bort orden i efterhand.
Nu återstår det att se om jag kan få igång min gamla mobil och kunna ladda ur alla 400 bilder jag har där, med det nya simkortet som ska komma på posten här i dagarna, som jag så irriterat beställt.
Det ska bli spännande att se.
Kommentarer
Postat av: Anna
Jag bytte från 3 till Telia för 2,5 år sedan. Jag hade nedräkning till den dagen då jag slapp 3. Dålig service och täckning + dyrt. Kram
Postat av: Micaela
Har nog inte behövt ringa upp 3 vad jag kan minnas, men jag är helnöjd med både täckning och pris. Har haft Telia hela mitt liv och visst har dom snäppet bättre täckning men snudd på dubbelt så dyrt....
Och deras support är bra snurrig!!!
Postat av: tre skalle
Hos mig satte de upp en basstation ovanpå bostadsrätten utan att fråga. De enda tyckte det var bra var några styrelsen som behövde snabbare bredband.
Tre lyckades förstöra badrummet , ingenting om strålning, satte bara igång och snodde el från föreningen. Hade inte skrivit några papper. Jävlit skumma!!!
Trackback