tårar idag...

Idag behövs det inte mycket för att tårarna ska leta sig nerför kinderna.
Dom rejsar för att se vem som hinner dimpa ner på magen först, typ
Jag är yberkänslig.
Lilla minsta motgång och jag känner hur underläppen börjar darra!
Jag skyller på hormoner.

Nu ska jag ta en powernap för att sedan vakna upp lite mindre känslosam tänkte jag :-P

Har precis petat i mig en äggröra. Den kommer jag att sova gott på!





Det är endel tvätt som skriker på mig ifrån tvättkorgen, men jag tar det när jag vaknar...

Hej hej John Blund!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha ja efter allt oboyande så kan den ju inte bli annat än söt! ;) hihi



Ja faktiskt! Han skulle nästan göra det med ett leende! :D Ärligt talat så har jag världens bästa!

2010-11-14 @ 20:22:00
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Hannah

tur du inte va med mig idag, vi hade nopg gråtit ihjäl oss! ;)

2010-11-14 @ 21:21:12
URL: http://endag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Lina

RSS 2.0